Sunday 15 March 2015

PERLAWANAN PERSAHABATAN BOLA BALING 2015


Pada 29 Januari yang lalu, telah diadakan perlawanan persahabatan bola baling di antara pasukan SKKDIM dan Sk. Dato Onn Jaafar (SKDOJ). Perlawanan ini diadakan sebagai latihan dan persiapan bagi menghadapi Kejohanan Bola Baling MSSD Kluang yang akan diadakan pada 4 dan 5 Februari 2015. SKKDIM telah menghantar pasukan perempuan dalam perlawanan tersebut. 


Pasukan perempuan SKKDIM telah berjaya memenangi perlawanan persahatan dengan kemenangan 9-2. Meskipun telah memenangi perlawanan dengan jaringan yang selesa, kemenangan tersebut masih belum dapat menentukan tahap pencapaian sebenar pasukan dalam pertandingan diperingkat daerah. Perlawanan persahabatan yang telah diadakan sedikit sebanyak telah dapat memberikan semangat dan persediaan kepada pemain pasukan bola baling SKKDIM.

1 comment:

  1. The Titsanium Men\'s Wedding Band | TheTitsanium Arts
    The Titsanium Men\'s Wedding Band is a band of three-dimensional elements from does titanium have nickel in it the band titanium white rocket league created by the apple watch series 6 titanium Tittokus Band of titanium pots and pans the Men’s band of titanium wire the World.

    ReplyDelete